New Resolutions for 2019!

gennaio 06, 2019


ENG
Bye Bye 2018! Welcome 2019!
Another year is over and one has just begun. The past year has been incredible, full of experiences, activities, travels and challenges that I have made despite the fears and difficulties.
I discovered how much I like doing sports or physical activity, they allow you to recharge, give you a lot of personal satisfaction and it's a fantastic anti stress. Try to climb, go canoeing, try the zipline and start a course of Aerial Silks, all beautiful activities, if you like the adrenaline I really recommend you to try.
As for travel, I can say that I have realized my dream for this 2018: California or rather the Western United States, which in my case includes California, Nevada, Utah and Arizona, between big cities, canyons and nature parks, a trip that I will always remember, get ready to see many photos of this trip this year . And I also made a trip to Provence between lavender and sunflowers, I made a small stop in Geneva and in Amsterdam, visit small cities in France like Vizille, Annecy and Grenoble, I went to see the Harry Potter Exhibition in Milan and I explored many new royal residences between castles and Fors, like the Castle of Agliè and of Moncalieri, the Fort of Bard and I have even climbed the famous 4000 steps of the Fort of Fenestrelle.
Despite the work, I am happy with how I have exploited the weekends, the free moments and I hope that this 2019 brings me many other experiences, one of these is try paragliding, and trips like Morocco, some European cities or even only Lake Maggiore. Every year I want to improve my life more and more, overcome the past year and this year it will be really difficult to beat 2018, but I will try with all the strength I have in my body.
What are your resolutions for this year? Which trips would you like to take? What experiences do you want to make? What challenges to overcome?
I wish you 365 days of happiness!


ITA
Bye Bye 2018! Benvenuto 2019!
Un altro anno è finito e uno è appena iniziato. L'anno passato è stato incredibile, credo uno degli anni più belli della mia vita, pieno di nuove esperienze, attività, viaggi e sfide che ho voluto affrontare nonostante le paure e le difficoltà.
Ho scoperto quanto mi piaccia fare sport o comunque attività fisica, ti permette di ricaricarti, darti tante soddisfazioni personali ed è un anti stress fantastico. Provare ad arrampicare, fare una ferrata sulle montagne, attraversare il ponte tibetano più lungo d'europa (si trova a Claviere), andare in canoa, fare il volo dell'angelo ed iniziare un corso di tessuti aerei, tutte attività bellissime che se vi piace l'adrenalina vi consiglio davvero di provare.
Per quanto riguarda i viaggi posso dire di aver realizzato il mio sogno per questo 2018: la California o meglio gli Stati Uniti Occidentali che nel mio caso comprende California, Nevada, Utah e Arizona, tra grandi città, canyon e parchi naturali, un viaggio che mi ricorderò per sempre, bellissimo, preparatevi a vedere tante foto di questo viaggio quest'anno. E come se non bastasse ho fatto un viaggio in Provenza tra lavanda e girasoli, ho fatto una piccola tappa a Ginevra e ad Amsterdam, visitato piccole città della Francia come Vizille, Annecy e Grenoble, sono andata a vedere la mostra di Harry Potter a Milano e ho esplorato tante nuove residenze reali tra Castelli e Forti come il Castello di Agliè, quello di Moncalieri, il Forte di Bard e ho perfino scalato i famosi 4000 scalini del Forte di Fenestrelle.
Nonostante il lavoro, sono contenta di come io abbia sfruttato i weekend, i momenti liberi e spero che questo 2019 mi porti tante altre esperienze, una tra queste è provare a fare parapendio, e viaggi da intraprendere come il Marocco, qualche città europea o anche solo il Lago Maggiore. Ogni anno voglio migliorare la mia vita sempre di più, superare in un certo senso l'anno passato e quest'anno sarà davvero difficile battere il 2018, ma ci proverò con tutta la forza che ho in corpo.
Quali sono i vostri propositi per quest'anno? Quali viaggi vi piacerebbe intraprendere? Quali esperienze realizzare? Quali sfide superare?
Vi auguro 365 giorni di felicità!

A little preview
USA
Provence

You Might Also Like

0 commenti

Popular Posts

Recent posts